Sayfalar

Cumartesi

Muhteşem Yüzyıl'ı belgesel sanan kitle


Lan oğlum zibilyon tane dizi var, bir sürü dizide ışıkçısına kadar bütün dizi ekibi birbirini götürüyor, sen kalkmışsın koca Osmanlı hükümdarının kadın zaafından bahsediyorsun. Ne sandın bu adam sevişmedi mi hiç? Lan sadece başarılı sevişmelerden bilinen 12  çocuğu var . Yine bilinen 3 eşi var. Altında harem var onu geçtim koca Hürrem Sultan var ya nolsun daha. Yani adamın sevişmesi için ve diğer her türlü entrika için ortam gayet müsait.  Öyle eleştirilmiş ki dizi, gören de Kanuni'yi Viyana  - İstanbul arasında mekik dokudu sanacak. Salak mısınız siz ya! Sanki Rtük'e şikayet mesajı atan 75.000 kişi bir dönemini Kanuni'nin yanında geçirmiş, hayır dünyanın en az kitap okuyan ulusu olduğumuz da ortada, nerden biliyorsun lan demezler mi adama? Sen diziyi lisede okuduğun Kemal Kara - Lise Tarih 2'ye göre yorumlarsan tabii ki  'Kanuni devamlı savaşmıştı yeaaa ama, böyle sevişmeler falan yoktu' dersin.  Üstelik napsınlar izlemen için  'Kara Murat'  gibi mi olsun. Bsg lütfen.

Ayrıca bütün dizi Kanuni'nin kadınlarla ilişkilerine ayrılsa nolur yani. İzlediğin şeyin dizi olduğu hangi ara unuttun. Belgesel mi olum bu? Dizinin sonunda 'kurgu' olduğuna dikkat çekilmiş. Daha ne istiyorsun. İzleme o zaman. Madem izledin, kafan karıştı, al birkaç kitap oku aydınlat kendini. Hem tembelsin, hem kıt. 

Bütün yıl Aşk-ı Memnu'da yasak aşk izlerken, bu Türk geleneklerine aykırı diye bu kadar yırtı mı kendini acaba bu kitle. Ne garip bir dizi izleyici kitlesidir bu ya. Sanırım çok diziden kısa devre yaptı. Bu diziyi böyle eleştirenler 'amaniiinnn Behzat Ç. bira içiyor bizim polisimiz böyle mi' diye de iç geçiriyor olabilir, hatta bu eleştiri sahipleri kendi iktidar temsilcilerinin  görüşlerini kıt akıllarıyla temsil ediyor olabilir*. Bu durumda kişilere içten şekilde Bsg diyerek kenara çekilebiliriz. Bu size nacizane tavsiyemdir.



 *Bülent Arınç



6 yorum:

cemo dedi ki...

Dün gece aynı minvalde bende bir yazı döşemiştim.Aziz Nesin salaksınız dediğinde çok kızmışlardı rahmetli hakaten haklıymış ama oran söylerken ufak bir hata yapmış :D

gasilhane dedi ki...

Hakkaten ya bsg. Sevdim bu kısaltmayı yazarken uzun oluyo

Sir Aenas dedi ki...

Bu da gelir-geçer diyeceğim ama geçmeyeceğini biliyorum. Sonuçta zekanın da genetik olduğunu varsayıyorum :P

fütursüzca paradoks dedi ki...

bu işi yapanların hangi kesimlerden olduğu su götürmez bir gerçek ve kabak gibi ortada.. ama bunun için söylenecek tek şey kalıyor "no comment" kurgulanmış bir dizi bu,sen sandın ki anlamadım..
bu arada mimlendin (:

Scartissue dedi ki...

Sonunda KTÜK diziye cezayı vermiş. Merak ediyorum şöyle dağılma dönemini konu alan bir dizi yapılsaydı aynı halk şu tepkiyi verir miydi. ' yokk yeea bizz o kadar güçsüz değildik, olacak şey değil resmen bizi yıkılıyor gösteriyor, koca Osmanlı ingiltere'den borç mu alırmış, Bulgarlar' a mı yenilmişiz lan Bulgarlar kim biz kim nasıl yeniliriz, yanlış bu dizi yanlış, hemen Ktük'ü arıyalım bi güzel şikayet edelim.

Şu yukardaki nedenlerle binlerce şikayet gelirdi, buna eminim.


fütursuzca paradoks, mimini gördüm ve eli arttıyorum. Uygun bir zamanda yazacağım ilk yazı miminle ilgili olacak. Seni de haberdar edicem ;)

Kasux dedi ki...

bu yaşta bu kadar sinir iyi değil

FARKEDENLER

etiket oldular

90's (1) Ahi evran üniversitesindeki garip buluş (1) alakasız etiket de yazma ya (1) Alev Dedegil (1) Anal dönem (1) anime pornla yetişen nesilden ne beklersin (1) arazekalılar (1) Aynı adlı kitap (1) ben bu deneyin mümkün olma ihtimalini sevdim (1) ben burada kendimden bahsettim (5) böyle nimet olmaz olsun (1) böyle yetenek mi olur amk. (1) Burger King (1) Cemali (1) Ceza (1) Çanakkale (1) çocuk eğitimi (1) çok ergenli bir yazı oldu ergenekondan aranmam umarım (1) Demokrasi-Teokrasi gidişatı (1) Deniz Baykal (1) Deniz Gezmiş (1) doğum günü (1) Dostluk (1) Dumansız hava sahası (1) Duş (1) duygu-mantık (1) duygulandımda duruldum (1) duyun sesimi lan (1) Efes'i zengin eden rektör (1) Eğitim (2) Emre Aydın (1) Ergenlik (1) erotik blog (2) esaret (1) eski sevgili (4) Eşitsizlik (1) eti puf (1) facebook (3) fahişe (1) Filistin (1) Flash tv (1) Gasilhane (1) Gay'em sizi incitmek değil (1) Gazze (1) gençlik (1) Greenpeace (1) Guthrie (1) hayat (1) herkesin tuttuğu kendine (1) hindistan (1) Hitler (1) İddaa (1) İnci (1) insan (1) İnsanlık (1) internet (1) İsmet İnönü (1) İsrail (1) İsrail'deki orman yangınına sevinen idiot (1) İstanbul (1) İzmir (2) Japonlara sesleniş (1) Kaddafi (1) kadın (1) Kalorifer Böceği (1) Kamal Kılıçdaroğlu gömlek bunalımı (1) Kanuni'yle konuştum dizinin gideri var dedi. (1) Kaset (1) kaybolmayan kanka istiyorum (1) Kıbrıs Şehitleri Caddesi (1) Kısa Sarkozy (1) korsan cd illegal download korsan kitap (1) korsan mp3 (1) kpss (3) kpss 2010 eğitim bilimleri (1) Kpss 2010 kopya skandalı (2) Lady Gaga (1) Libya Savaşı (1) markabeyinli olmak (1) Mehmet Pakdemirli (1) Mısır İsyanı (1) Mikrozeka (1) nasıl akademisyensiniz amk. (1) ne bitmez okulmuş amk. (1) neyleyim beni temsil edemeyen müşteri hizmetlerini (1) Nietzsche (1) Nutella hakkında da yazdım ya daha ne yazayım (1) Nükleer Enerji (1) oldu bittiye getirdim (1) Öğrenci evi (1) Öğretmenlik (1) Ölsünler bize mi ölüyorlar sanki diyen devlet (1) Ölüm sezonları (1) ÖSYM (1) Papi dansı (1) Pavlov (1) Pislik (1) Playstation (1) Profösör (1) pucca gibi nasıl yazılır (2) reklamverenler (2) Robot Dance (1) sana değil kardeşine (1) Schopenhauer (1) seyirciye oynadım (1) sıcak çok sıcak (1) sınavlar (1) Sigmund Freud (1) siktiri boktan modernite (3) Snorlax (1) Sosyallik (1) Su sorunu (1) şimdi bana kaybolan anahtarımı verseler (1) Tatminatör (1) Tayyip Erdoğan (1) Tecavüz yasası (1) Teknosa (1) Terör (1) Time out (1) tüketiciyi nasıl öpsek (1) Türkiye' de entellektüel anlayış (2) Twitter (2) UGG (2) Usb nargile (1) Vahit amk senin lan. (1) Yalan (1) yalancının mimi (1) Yavşak Erkekler (1) Yemekteyiz gay sorunsalı (1) yeni nesil (1) Yılmaz Özdil (1) yorrrumm gibi yorum. (1) Zeka (1)

counter map