Sayfalar

Cumartesi

Haris ve Naria' nın harika pazarı

Ayy anlatamam bugün çok mutluyuzz.. süper bi pazar geçirdik. doyasıya seviştik, sevişmediğimiz anlardan napsak napsak dedik kendimizi mastrbasyona verdik. inanmazsınız yarım saatte bir orgazmın doruklarındayız. süper yaa, cicişler sizde deneyinn... her neyse naptık biz bu haftasonu durun anlatalım. taksimdeydik o kadar sıkıldık ki çiçek pasajında gördüğümüz 18. erkekle yatmak için iddialaştık. sonuç mu 18 tane erkek girmedi o gün orayaa hahahaa bu da böyle bir anımızdır işte. derken sıkıldık, istiklalin kalabalığından kendimizi burger king'e zor attık ki orası da bi kalabalık bi kalabalık anlatamam. menümüzü alırken sarışın bir çocuğa denk geldim, adonis kasları o kalın kot pantolunundan bile belli oluyordu, ayakta boşaldım ya yok böyle bişey. Akşam oldu, günahkar bir adamla tanıştık pulp' ın tam orta yerinde, o gece ona gitmeye karar verdik tabi alkolüde almışız ama zor hatırlıyorum şimdi bunları. sabaha karşı 04.00 te çıktık pulp'tan. kadıköy'e, doğru yol aldık. yolda yapmadığımız şebeklik kalmadı haris'le ya, haris bi ara iç çamaşırını camdan bile sallandırdı sanki bayrağımızdı o bizim  çok eğlendik ya, çok marjinaliz amk. ziverbey'e geldik, orda bi otogalerisi varmış bu günahkar adamımızın, isim vermiyorum böyle daha gizemli oluyor. sputnik apartmanının 18. kattaki dairesine çıktık bay ak47' nin. artık ona ak47 diyorum kısaltma olsun. dairesi o kadar genişti ki, 30 çift sevişebilecek kapasitedeymiş, benim benzetmelerim neden böyle bilmiyorum ya. anlamadım niye böyleyim. ak47 hemen birer içki ikram ettti haris ve bana. biz içkilerimizi yudumlarken eve calimero, deli_asik34 ve 24cm olarak adlandırdığım 3 kişi daha geldi. anlaşılan o ki bu gece çok renkli olacaktı. hemen odalara geçtik yok böyle bişey ya, nasıl sevişiyoruz nasıl, istanbul ağlıyor amk. to be or not to be. yok lan o to be continued olcaktı. evet evet o olcak.  şuraya seksi bir resim koyayım ohh değmeyin keyfime.. aa sesli düşündüm. üstelik yazdım bide. neyse. ne demiştik to be continued ;)

28 yorum:

C3Moi dedi ki...

ne..?

gasilhane dedi ki...

Adamımsın scar tissue. Uyuyamıyorum gülmekten. Anaam) Lan.

Dante Must Die dedi ki...

ahahaha. alemsin. okuyun bu adamı, sembolik yazıyor...

Rabbit dedi ki...

"anlayana" cidden.. güzel olmuş:D

gasilhane dedi ki...

'anlamadım ben niye böleyim' harbi pucca niye böyle..
'ayakta boşaldım' slkjdskljkdlsjjf.. yok uyuyamıycam))

Scartissue dedi ki...

C3moi, ne? derken, nasıl bi yorum bu :)

gasilhane, anlayan ender insanlardansın :)

dante, olum hergün konuşuyoz lan bunları zaten, yazması da zevkli oluyo :)

Rabbit, teşekkür ederim.

gasilhane dedi ki...

daha fazla yorum yapıp yer kaplamıyım ama sınavda aklıma gelmese bari) çok marjinaliz amk)))

Scartissue dedi ki...

sakın öyle yerlerde aklına getirme böyle şeyleri. geçen gün tez zımbırtısı için danışman hocamın odasında kendimden geçiyodum allahtan hoca o sırada başka bi arkadaşla ilgileniyodu :)

gasilhane dedi ki...

artık gelceği kesin gibi. 30 çift sevişebilecek kapasitede bi anfi var bizim)

MagnaPersona dedi ki...

Kardeş yazı ilan ediyorum bunu da müsaadenle.

Erotik Hikâye

Scartissue dedi ki...

harikaymış :)

kepazeyim dedi ki...

yıllanmış şarap içmediler :/

Paria dedi ki...

ahahhhahhahahhhaha süper olmuş bayıldım ! ama biz şarap içmeyizzz türkiyede orjinal güzel şaraplaarr yook bilio musan ? ahauhsuahıkjk

bide pulp ne lan pub ? ahaushuajmklkö

Scartissue dedi ki...

pulp bu http://www.pulptayiz.biz/ deneyin. iyidir orası. türkiye de iyi şarapların olmaması da gayet normal.

KaLinka dedi ki...

simdi bu yaziyi yazdin da ne oldu?
seviyoruz ki okuyoruz bu kizlari, sana mi kaldi ele$tirmek, dedikodusunu yapmak? dahasi bunu yazdin da ne oldu? kendinle ilgili yazacak anin mi yok? hic mi bir $ey olmuo hayatinda payla$acak? bir tek bu kizlar mi kaldi?

Scartissue dedi ki...

Kalinka, bu yazı seni ya da diğer insanları neden rahatsız ediyor? Ağır bir itham mı var? Üstelik o yazı tamamen kurmaca ve kimsenin ismi veya linki verilmemiş dolayısıyla Batan şey nedir? Madem herkes her istediğini yaşar ve yazarsa benim bu uslubumu neden eleştiriyorsun? Senin blog dan anladığın şey sadece hayatımızda olan şeyleri paylaşmak mıdır? Evet istediğin sorudan başlayabilirsin. Burada yorum kalabalığı olmasını istemiyorum aslında uslupla ilgili bu eleştirini mail olarak atarsan daha makbule geçer.

KaLinka dedi ki...

once ben sordum ve cevap alamadim, ve hic kurmaca gibi gozukmuo

Scartissue dedi ki...

Kurmacanın kelime anlamı tahmin edileceği gibi hiç yaşanmamış şeyleri, hiç gidilmemiş bir mekanda ve hiç olmayan bir zamanda aslında olmuş gibi göstermek olabilir kendi tanımıma göre. Yukadardaki yazıda yazılan hiçbir şey gerçek değildir bu yüzden. Yazıyı yazdım da ne oldu, nolduğunu söyleyeyim. Sen herhangi bir yazıyı yazdığın zaman sana olan şeylerin benzerlerini hissetmiş olabilirim mesela. nolabilirdi ki nobel mi almak için yazıyorum sanıyorsun. Yarın bir daha yazabilirim, ertesi gün yine.

gasilhane dedi ki...

Bi tek bu kızlar mı kaldı yazacak scar'ım:) Mantığa gel. Tayyip de bana yorum yazsa ya 'koduğumun gasilhanesi insan mı kalmadı da beni eleştirip duruyosun' Ayrıca niye kızları kesiyosun, niye bakıyosun, niye cevap vermiyosun, dün aradım açmadın, scar bu ilişki nereye gidiyo

MagnaPersona dedi ki...

Ben ona "Meriç"lik yaptığımdan beri seni aramıyor gasilhane, kızları da al gel dedim ertesi gün şarapla falan kapıdaydı :) Çok pişmanım fakat, böyle olsun istemedim.

Scartissue dedi ki...

kızlar spontan oldu biraz :) ayar verdiğimi sanıyolar akılları sıra ama ben vermedim onlar aldılar o ayar farkında değiller :) hani öğretmen not verir ya 60 der öğrenciye. öğrenci sonra 60 vermiş bana hoca der, halbuki 60 almıştır o durup dururken hoca ona notmu verecek :) neyse vizelerim var bu aralar pek görüşemicez, ayrıca sen çaldır ben ararım :):) ve asıl yazı bu gece gelicek eğer vaktim olursa :)

Scartissue dedi ki...

ah magna, sen yoksun diye oluyor bunlar buralarda zaten ya :)

gasilhane dedi ki...

Ah şimdi msn'ime ileti koyayım, feys'ten de scar'la çekilmiş siyah beyaz ama sanatsal olmayan resimlerimizi sileyim. Alacağın olsun ne diyim magna.

Scartissue dedi ki...

Sorun sende değil bende :(

MagnaPersona dedi ki...

Aferin Scartissue. Yaptığımdan utansam da jargonlar iyi oturmuş, bundan böyle sırtın yere gelmez. "Bağlanmaya hazır değilim"i unutma sakın.

Tamamen yanlış zaman-yanlış insan durumu gasilhane. Meriçliğimin ucu sana dokunsun istemedim ben hiç. Baştan 3. fotoyu silmeseydin keşke çok güzeldi o.

gasilhane dedi ki...

Ortaköy'deki.. Bugün bana yarın sana Magna. Gül gibi sevdamızın sonu oldun. Mutluluklar dilerim:)

Adsız dedi ki...

bu kızları bende çok komik buluyodum yazdıgın ii oldu güldüm gece gece:)çocukluk işte!! bu kalinka da bunların avukatı yaranmaya calışıyo:) neyssse millet aklını seksle bozmuş ne yapsak nafile
esra

Scartissue dedi ki...

Teşekkürler esra farkında olan insanları görebilmek beni mutlu ediyor.

FARKEDENLER

etiket oldular

90's (1) Ahi evran üniversitesindeki garip buluş (1) alakasız etiket de yazma ya (1) Alev Dedegil (1) Anal dönem (1) anime pornla yetişen nesilden ne beklersin (1) arazekalılar (1) Aynı adlı kitap (1) ben bu deneyin mümkün olma ihtimalini sevdim (1) ben burada kendimden bahsettim (5) böyle nimet olmaz olsun (1) böyle yetenek mi olur amk. (1) Burger King (1) Cemali (1) Ceza (1) Çanakkale (1) çocuk eğitimi (1) çok ergenli bir yazı oldu ergenekondan aranmam umarım (1) Demokrasi-Teokrasi gidişatı (1) Deniz Baykal (1) Deniz Gezmiş (1) doğum günü (1) Dostluk (1) Dumansız hava sahası (1) Duş (1) duygu-mantık (1) duygulandımda duruldum (1) duyun sesimi lan (1) Efes'i zengin eden rektör (1) Eğitim (2) Emre Aydın (1) Ergenlik (1) erotik blog (2) esaret (1) eski sevgili (4) Eşitsizlik (1) eti puf (1) facebook (3) fahişe (1) Filistin (1) Flash tv (1) Gasilhane (1) Gay'em sizi incitmek değil (1) Gazze (1) gençlik (1) Greenpeace (1) Guthrie (1) hayat (1) herkesin tuttuğu kendine (1) hindistan (1) Hitler (1) İddaa (1) İnci (1) insan (1) İnsanlık (1) internet (1) İsmet İnönü (1) İsrail (1) İsrail'deki orman yangınına sevinen idiot (1) İstanbul (1) İzmir (2) Japonlara sesleniş (1) Kaddafi (1) kadın (1) Kalorifer Böceği (1) Kamal Kılıçdaroğlu gömlek bunalımı (1) Kanuni'yle konuştum dizinin gideri var dedi. (1) Kaset (1) kaybolmayan kanka istiyorum (1) Kıbrıs Şehitleri Caddesi (1) Kısa Sarkozy (1) korsan cd illegal download korsan kitap (1) korsan mp3 (1) kpss (3) kpss 2010 eğitim bilimleri (1) Kpss 2010 kopya skandalı (2) Lady Gaga (1) Libya Savaşı (1) markabeyinli olmak (1) Mehmet Pakdemirli (1) Mısır İsyanı (1) Mikrozeka (1) nasıl akademisyensiniz amk. (1) ne bitmez okulmuş amk. (1) neyleyim beni temsil edemeyen müşteri hizmetlerini (1) Nietzsche (1) Nutella hakkında da yazdım ya daha ne yazayım (1) Nükleer Enerji (1) oldu bittiye getirdim (1) Öğrenci evi (1) Öğretmenlik (1) Ölsünler bize mi ölüyorlar sanki diyen devlet (1) Ölüm sezonları (1) ÖSYM (1) Papi dansı (1) Pavlov (1) Pislik (1) Playstation (1) Profösör (1) pucca gibi nasıl yazılır (2) reklamverenler (2) Robot Dance (1) sana değil kardeşine (1) Schopenhauer (1) seyirciye oynadım (1) sıcak çok sıcak (1) sınavlar (1) Sigmund Freud (1) siktiri boktan modernite (3) Snorlax (1) Sosyallik (1) Su sorunu (1) şimdi bana kaybolan anahtarımı verseler (1) Tatminatör (1) Tayyip Erdoğan (1) Tecavüz yasası (1) Teknosa (1) Terör (1) Time out (1) tüketiciyi nasıl öpsek (1) Türkiye' de entellektüel anlayış (2) Twitter (2) UGG (2) Usb nargile (1) Vahit amk senin lan. (1) Yalan (1) yalancının mimi (1) Yavşak Erkekler (1) Yemekteyiz gay sorunsalı (1) yeni nesil (1) Yılmaz Özdil (1) yorrrumm gibi yorum. (1) Zeka (1)

counter map