Sayfalar

Pazartesi

Yozlaşan kültür ve sefil şakşakçıları

Ne zamandan beri sevişmelerimizi ulu orta yerde sanki bir önceki akşam izlenilen dizi gibi anlatmamız kültür oldu? Yatılan erkek/kız sayısı ne zamandan beri bir insanın marka değerini arttırmaya başladı? Ne zamandan beri yapılan bu ''araba sevdası'' tadında tavırlar modernizm ya da marjinallik olarak adlandırılmaya başlandı? Sözde Avrupa görmüş birkaç insanın, Ay' a giden maymunun geri döndükten sonra birkaç astronata 'atmosferden çıkınca biraz sallanıyor makine' ayarında verdiği siktiriboktan bilgiler ve tecrübeler dışında ne katkısı olabilir bize? Sonuçta sen hiçbir zaman olamayacaksın kahraman. Kaç kişiyle oral sex yaptığının, bunu nasıl yaptığının, kimle yattığının ne önemi var, birkaç abazanın ağzını sulandırmaktan başka? Yaptığın şeyi normalleştirmenin mantığı nedir? Ben Avrupa' da böyle sevişiyorum, 15 inden sonra ver kızlığını bu artık normal bir şey propagandası hangi etik değerleri temsil ediyor? Param var , istediğim gibi harcarım, istediğim konserden sonra istediğim kişiyle yatarım kimse karışamaz. Evet karışamaz, ama sen bunu sıradanlaştırıp, evet budur normal olan kıvamına getirerek bunu onlarca genç/ergenle paylaşırsan, tamam özgürlüktür paylaşmanı engelleyemem ama ayarı yediğin zaman da kuyruk acınla çirkinleşmeyeceksin. Haddini bileceksin dolayısıyla. Şakşakçı aramayacaksın. Birkaç niteliksiz, bunu yazan senin gibi yaşayamıyodur da ondan içi gitmiştir de yazmıştır diye yorum yapmış birde. Ne güldüm lan. Hayır bu ne embesilce bir tavırdır anlamam. Ne yaşadığımı nerden bileceksin benim be sefil arkadaşım. Garip olan bir diğer konu da, yazılarına konu ettikleri onca tecrübeyi sanki kırkını geçmiş, feleğin çemberini görmüş edasıyla yazmazlar mı bunlar. 22 yaşındasın dünya üstümden geçti  tavırları var. Gel tecrübe bende, Erkekleri tanımanın 10 yolu, Mükemmel bir orgazmın püf noktaları gibi konuları yazıp, düzmece hikayelerle kendi gibi olmayan insanlara '' evet normal olan bu hayat, siz de böyle olun'' çağrılarının amacı nedir? Yetenek mi bu amk. Tabi bütün abazalar oo harikasın destekleri verirken Scartissue eleştirdi, Scartissue de çok iyisiniz Msn ver Mail ver yapsa, bi akşam görüşelim yapsa olcaktı düzen işleyecekti dimi . Bir de kendileri gibi olmayanlar ezik oluyor onlara göre. Parayı oyuncak yapan, nasıl kazanılır bilmeyen birkaç insandan beklenecek söz de bundan daha farklı olamazdı zaten. Avrupa' dan sevişmeyi öğrenen bir türden ne bekleyebilirim ki? Büyük ihtimalle orada sıradan hayatlarını yaşarken, belki de dışlanırken kendi topraklarına bu hikayelerini satıyorlar. Çok kötü bir durum. Geleneksel düşünceyi savunmuyorum bu yazıda fakat bu açıkladığım mantığa da fazlasıyla karşıyım. Yazana da karşıyım. Yazılana da. Böyle olmamalıyız.

6 yorum:

C3Moi dedi ki...

ksra bkma hepsini okuyamadım mrl bozuk Ne zamandan beri sevişmelerimizi ulu orta yerde sanki bir önceki akşam izlenilen dizi gibi anlatmamız kültür oldu? bunu okudum birde son paragrafı en sonda sözde avrupa görmüş yazını gördüm. bunla herşeyi anladım zaten. bitmiş bu işler boşwersene sen. bizi anlayan mı var. salla.

gasilhane dedi ki...

Scar niye taktın ki? Nedir yani kızı toplasan bir tane danone etmez..

Scartissue dedi ki...

Yok be canım kız burda sembolik. biliyosun onlardan onlarca var. Ben bu konuyu zaten yazacaktım ki daha önceleri birkaç kez farklı şekilde anlatmak istedim. onlar komik ve dikkat çekiciydi. bu ise belki daha eleştirel oldu :) Yani konu kızlardan çok bu sapkınlık.

gasilhane dedi ki...

Ancak kız tarafı sahip çıkıyo yine sapkınlık da olsa. Beni ne hakla eleştiriyosun diyo. Erkekler de sahip çıksa da dünya gözüyle görsem

Scartissue dedi ki...

Aman ne diyecek erkekler, büyük çoğunluğu salyalarla okuyodur yazıları işte :)

wimparella dedi ki...

ezik insanların kendilerini göstermeye çalışma şekli.

FARKEDENLER

etiket oldular

90's (1) Ahi evran üniversitesindeki garip buluş (1) alakasız etiket de yazma ya (1) Alev Dedegil (1) Anal dönem (1) anime pornla yetişen nesilden ne beklersin (1) arazekalılar (1) Aynı adlı kitap (1) ben bu deneyin mümkün olma ihtimalini sevdim (1) ben burada kendimden bahsettim (5) böyle nimet olmaz olsun (1) böyle yetenek mi olur amk. (1) Burger King (1) Cemali (1) Ceza (1) Çanakkale (1) çocuk eğitimi (1) çok ergenli bir yazı oldu ergenekondan aranmam umarım (1) Demokrasi-Teokrasi gidişatı (1) Deniz Baykal (1) Deniz Gezmiş (1) doğum günü (1) Dostluk (1) Dumansız hava sahası (1) Duş (1) duygu-mantık (1) duygulandımda duruldum (1) duyun sesimi lan (1) Efes'i zengin eden rektör (1) Eğitim (2) Emre Aydın (1) Ergenlik (1) erotik blog (2) esaret (1) eski sevgili (4) Eşitsizlik (1) eti puf (1) facebook (3) fahişe (1) Filistin (1) Flash tv (1) Gasilhane (1) Gay'em sizi incitmek değil (1) Gazze (1) gençlik (1) Greenpeace (1) Guthrie (1) hayat (1) herkesin tuttuğu kendine (1) hindistan (1) Hitler (1) İddaa (1) İnci (1) insan (1) İnsanlık (1) internet (1) İsmet İnönü (1) İsrail (1) İsrail'deki orman yangınına sevinen idiot (1) İstanbul (1) İzmir (2) Japonlara sesleniş (1) Kaddafi (1) kadın (1) Kalorifer Böceği (1) Kamal Kılıçdaroğlu gömlek bunalımı (1) Kanuni'yle konuştum dizinin gideri var dedi. (1) Kaset (1) kaybolmayan kanka istiyorum (1) Kıbrıs Şehitleri Caddesi (1) Kısa Sarkozy (1) korsan cd illegal download korsan kitap (1) korsan mp3 (1) kpss (3) kpss 2010 eğitim bilimleri (1) Kpss 2010 kopya skandalı (2) Lady Gaga (1) Libya Savaşı (1) markabeyinli olmak (1) Mehmet Pakdemirli (1) Mısır İsyanı (1) Mikrozeka (1) nasıl akademisyensiniz amk. (1) ne bitmez okulmuş amk. (1) neyleyim beni temsil edemeyen müşteri hizmetlerini (1) Nietzsche (1) Nutella hakkında da yazdım ya daha ne yazayım (1) Nükleer Enerji (1) oldu bittiye getirdim (1) Öğrenci evi (1) Öğretmenlik (1) Ölsünler bize mi ölüyorlar sanki diyen devlet (1) Ölüm sezonları (1) ÖSYM (1) Papi dansı (1) Pavlov (1) Pislik (1) Playstation (1) Profösör (1) pucca gibi nasıl yazılır (2) reklamverenler (2) Robot Dance (1) sana değil kardeşine (1) Schopenhauer (1) seyirciye oynadım (1) sıcak çok sıcak (1) sınavlar (1) Sigmund Freud (1) siktiri boktan modernite (3) Snorlax (1) Sosyallik (1) Su sorunu (1) şimdi bana kaybolan anahtarımı verseler (1) Tatminatör (1) Tayyip Erdoğan (1) Tecavüz yasası (1) Teknosa (1) Terör (1) Time out (1) tüketiciyi nasıl öpsek (1) Türkiye' de entellektüel anlayış (2) Twitter (2) UGG (2) Usb nargile (1) Vahit amk senin lan. (1) Yalan (1) yalancının mimi (1) Yavşak Erkekler (1) Yemekteyiz gay sorunsalı (1) yeni nesil (1) Yılmaz Özdil (1) yorrrumm gibi yorum. (1) Zeka (1)

counter map